11:e februari 2013

Godmorgon! Vaknade för en liten stund sedan och nu sitter jag vid datorn och äter god frukost! Var jättehungrig när jag vaknade så det första var självklart att ätaaaa. Hade en riktigt mysig kväll igår med Disa förresten! Vi var hemma hos mig och kollade på film och åt massa gott som vi hade köpt! Mörk choklad, jordgubbar, vindruvor, bananer osv. Skiiit gott var det. Hon gick hem sedan runt halv 11 och då gick jag och la mig direkt för jag var SÅ trött. Var helt inställd på att vakna sent idag men det gjorde jag icke. Men det var bara skönt för nu kan jag ta det lugnt ett tag innan jag ska iväg och så! Jag har nämligen lite planer idag ska ni veta. Ska träffa Disa idag också och då ska vi gå på BIO! Det var verkligen längesedan vi hittade på något tillsammans förutom det vi gjorde igår då haha. Men det har varit så mycket skola ivägen men nu har vi ju lov och då blir det av äntligen! Filmen börjar i eftermiddag men vi måste vara inne i stan lite tidigare och hämta ut biljetterna osv. Känner på mig att det kommer bli en toppen dag med mina fina vän <3 Det är ju ändå inget roligt väder idag så då kan man ju hitta på något roligt istället. Nu ska jag sätta mig med filten i soffan och mysa lite innan jag ska duscha och bestämma vad jag ska ha på mig idag! Vi hörs innan jag drar, PUSS

Kommentarer
Postat av: Disa Thorsson

Älskar dig hjärtat!

2013-02-11 @ 11:47:08
URL: http://disathorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0