Min dag


Hej på er!
Hade en bra dag i skolan idag och slutade 12 så det var riktigt skönt! Efteråt mötte jag upp Disa och så satte vi oss på EH och åt lite. Hade inte träffat henne på evigheter så det var trevligt att få prata ut om allt som har hänt osv.
En bra dag helt enkelt! <3

Nu däremot mår jag inte speciellt bra, har ont i magen och vill bara sova och inte göra någonting. Har haft magont lite till och från i veckan och det är så sjukt jobbigt! Gick hem från bussen i regnet och blåsten förut också och när jag kom hem var jag heeelt drängt av regnet och frös så jag knappt kände mina ben. Gjorde mig en kopp te och somnade sedan som en stock i soffan vilket var skönt & behövligt.
Nu ska jag vila hela kvällen och även mysa i soffan med gårdagens avsnitt av Paradise Hotel som jag missade. Kanske att jag gör mig lite varm choklad också <3
PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0