LYCKAD JULAFTON

Hej på er! Hoppas ni hade en mysig och lyckad julafton igår! Själv så är jag SÅÅ otroligt nöjd med julafton 2013! Firade med familjen hos mormor & morfar och med farfar! Vi kollade på Kalle Anka tillsammans, åt himmelskt god julmat och mycket mer! Öppnade mängder av julklappar och jag är jätteglad och tacksam över allt jag fått. Även mina nära & kära blev nöjda med sina julklappar som de bland annat fick av mig och min syster. Det värmer i hjärtat att se deras glädje! Jag vill tacka min älskade familj och släkt, ni är bäst <33 För mig handlar inte julen endast om alla julklappar och prylar man får utan också om den värme och glädje som sprids. Att få vara bland de som betyder så mycket och som jag älskar mest i hela världen är något som jag är oerhört tacksam över. Det är riktig lycka för mig! Personligen så har jag fått upp ögonen mer och mer och reflekterat kring julen och försökt se den från olika perspektiv. Jag tänker extra mycket på de barnen som mår dåligt under julen. Vuxna människor som är helt ensamma och de hemlösa förstås.. Julen är inte helt fantastisk och mysig om man tänker ett steg längre. Man ska vara tacksam över det man har med julen och inte ta saker för givet, för det finns människor i vår värld som har det så mycket sämre.. <3 Önskar er en underbar dag! P.S Bilder från julafton kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0