ÄNTLIGEN!!!



Hej på er!
Är verkligen världens lyckligaste just nu! Herregud vad härligt att det äntligen är jullov!! Som jag har väntat på den här dagen! Höstterminen i 2:an är avklarad och det har vart en riktigt bra termin! Nu ser jag framemot ett lugnt och avkopplat lov. Har inget speciellt planerat vilket känns underbart, gillar inte att ha för mycket uppbokat. Får se vad som händer helt enkelt <3

Hur som helst så slutade julavslutningen runt 12 tiden och direkt efteråt åkte jag till Frölunda Torg tillsammans med mamma & syster! Har köpt min sista julklapp och lite gobitar till mig själv ;))))
Är helt slut nu för vi har varit där hela dagen. Är påväg hem nu och ska klä granen och tända massa levande ljus och fira den sköna ledighet som jag har framför mig, myyys <333
Hoppas ni haft en bra dag, puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0