1:a ADVENT

God förmiddag!
Gick upp tidigt idag och kollade på första avsnittet av julkalendern! Vad tycker ni om den? Jag tycker den verkar  väldigt mysig. Förra året kollade jag knappt på julkalendern, missade många avsnitt osv. Men den här gången vill jag inte missa något. Man kan aldrig bli för gammal för julkalendern, det hör ju faktiskt till julen! <3

Hur som helst så har jag precis ätit en god frukost och tänkte göra iordning mig för dagen! Har inga speciella planer idag förutom att jag ska på Adventsmiddag hos mormor & morfar ikväll! Det är tradition vi har på första advent, såå mysigt! Så det ser jag framemot. 

Önskar er en underbar & fin första advent! Vi hörs lite senare, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0