Sovdags

Godkväll! Det har varit en lång dag och jag känner att jag behöver sova! Sitter i soffan men tänkte alldeles strax förflytta mig till min mysiga säng. Hoppas ni haft en bra onsdag? Min har som sagt varit lång men också rolig. Hade typ en lektion som varade i en halvtimme. Sedan var det dags att sätta sig på skolgården och strejka, jappjapp! Det är massa lärartjänster som kommer försvinna från vår skola så det var därför vi strejkade. Det är ingen bra sak att detta kommer ge men vi gör allt vad vi kan för att få stopp på det osv. Tycker det är jättebra alla är så engagerade och i detta. Jag och mina goa klasskamrater satt och hade picknik på en stor filt. Vi åt lunch, kladdkaksmuffins, glass osv. Jättemysigt verkligen och vi pratade om allt möjligt. Imorgon väntas en skoldag med endast två lektioner så det är också chill! Natur och spanska. Efter skolan möter jag upp Cecilia och så åker vi hem till mig! Hon sover över hos mig vilket ska bli mycket trevligt. Det var ett tag sedan nu så det är roligt. Vi är lediga på fredag också, SÅ otroligt skönt! Jag är överlycklig <3 Nu vet ni lite om hur planerna ser ut. Men nu ska jag sova, jättetrött verkligen! Godnatt & sovgott vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0