Söndag

Hej på er! Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med mina tjejor och lite annat sällskap! Först var jag Disa och Amanda ute och gick en runda och bara pratade om allt möjligt intressant! Sedan kollade vi på en gammal film som var riktigt lång! Tror den var slut halv 2 eller nåt, men bi satte på den väldigt sent också så det var därför! Men det var trevligt. Idag vaknade jag runt 10 vilket var mycket oväntat. Trodde jag skulle sova till halv 12 typ men det gjorde jag inte. Skönt för jag har massa plugg som jag måste fortsätta med idag osv. Åh hej ångest... -.- men det är i stort sätt bara måndag och tisdag som det är mycket! Sedan resten av veckan har jag ingenting och då tänkte jag passa på att träna! Ska boka in mig på lite pass i alla fall hade jag tänkt. Blir nog kanoners! Nu ska jag äta frukost! Hoppas ni får en fin söndag finisar <3
Finns inget godare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0