YOU WANT IT? WORK FOR IT.

Hejhej!
 
Kom hem för en stund sedan. Har varit på gymmet och svettats! Det blev löpbandet i 30 min och sedan lite blandad styrka. Känner mig väldigt nöjd och duktig över att jag lyckades släpa mig till gymmet även fast jag inte riktigt kände för det imorse. Men nu efteråt ångrar jag absolut ingenting, känns bra i kroppen och jag känner mig mycket piggare.
 
Tror det är viktigt att man rör på sig regelbundet. Spelar ingen roll vad man gör, all träning är bra på sitt sätt! Sedan gör man säkert bättre resultat i skolan om man tränar, för man blir piggare och klarare i huvudet. Jag ska försöka hålla igång träningen för jag märker ganska snabbt att jag mår bra av det men också min kropp.
 
Hur som helst så har jag inga mer planer idag. Har tänkt att jag skulle försöka göra klart några läxor som gäller till nästa vecka. Jag får se, känner verkligen inte för det! Men jag ska kanske till IKEA imorgon och då kommer det inte finnas någon tid alls till att göra läxor. IKEA är ju inget ställe man är på en kort stund direkt heller, brukar ta en hel dag typ... Men det tycker jag är bara roligt! Ska nämligen kolla ut saker till mitt rum som alldeles snart ska fixas ordning och bli som jag vill ha det. Det ska köpas en soffa, mysiga kuddar, ljuslyktor, skrivbord. Och lite andra saker som bland annat rullgardiner (har tillfälliga persienner nu) och ja saker som får mitt rum att bli så hemtrevligt och mysigt som möjligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0