Mitten på veckan!

Hej!

Hur har din dag varit?

Just nu sitter jag i soffan och myser med min kära mamma. Vi pratar om allt möjligt och äter kanelbulle, mm!

Har haft en kass dag. Allt har bara varit stressigt och det har inte varit någon ro någonstans känns det som. Min morgon var inte bra men så var det helt okej mitt på dagen och så blev eftermiddag bara helt seg och jag var fruktansvärt trött.
Ni hör hur det låter... Ibland har man dåliga dagar, får bara hoppas på att det blir bättre imorgon! :)

Min kväll blir väldigt lugn, sköönt! Ska läsa lite historia och sedan ligga i soffan, kolla på Dallas och sedan sova ganska tidigt! :D

Jag önskar er en skön kväll, vi hörs imorgon fina läsare! :)

Slänger in en gullig bild på mig och min goa kusin Beata! Bilden är från förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0