Helgen är välkommen!

Godkväll på er!

Då var det helg igen, så skööönt!

Ikväll har jag inte gjort så mycket för jag har varit så trött! Jag var hemma hos Amanda en stund och kollade på en film i hennes biorum. När filmen var slut åkte jag hem och myste i soffan.
Det är det jag har gjort haha! Tycker det är super skönt att ta det lugnt på fredagen och sedan hitta på något roligt dagen efter istället. Imorgon har jag lite planer faktiskt! Ska in till stan med mamma och göra lite ärenden så det blir nog mysigt hoppas jag. Ska förhoppningsvis få tag på en Skinnjacka eller något liknande och sedan lite andra småsaker som jag har kollat ut hihi spännande! :)

Men nu ska jag sova mina vänner! Vi hörs <3

Godnatt & sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0