Go dag!

Hej finisar!

Har haft en toppen dag med kusin Alice och lillasyster idag! Vi gick upp kl 8 imorse för att åka iväg och kolla på Alice pojkväns match. Det var roligt men det vart fruktansvärt kallt så när matchen var slut så gick vi genast till bussen för att åka hem och värma oss och äta korv med bröd haha!

Har verkligen haft en toppen helg, tack så mycket kusin Alice!
Men nu börjar denna helgen tyvärr dra mot sitt slut och det är strax en helt ny vecka med nya tag och skola. Jag har inte så mycket läxor men jag tänkte att jag skulle få klart de när jag kommit hem så behöver jag inte tänka mer på det! Vi får se hur det blir, just nu sitter jag utanför City Gross och väntar på att mamma ska handla klart!

Vi hörs, puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0