F R E D A G !

Hejhej! Direkt efter skolan gick jag och Cecilia till donken och käkade lite snabbt. Sedan bestämde vi oss för att gå runt i stan och kolla i massa affärer som vi båda älskar att göra! Jag köpte inga plagg utan köpte bara saker som jag verkligen behövde, vilket var hårspray och ett nagellack! Nja, nagellack har jag ganska många så det behövde jag egentligen inte haha! Men jag blev så kär i färgen så jag kunde bara inte motstå det. Känner att jag har typ dille på nagellack nu eller nåt (kan man ha det? haha)  Aja!
 
Hur som helst så var vi i stan och hade det väldigt trevligt! Tycker mycket om min vän, vi har märkt mer och mer nu på sistone att vi är väldigt lika. Och det är roligt tycker jag! ;)
 
Jag har inga planer för kvällen vilket känns skönt! Ska mysa i soffan, göra några roliga inlägg åt er, måla naglarna och lite sådant. Sedan ska jag förbreda lite inför imorgon då det blir andra bullar! Ska nämligen iväg och shoppa på ett ställe som jag typ varit på en gång innan, så det blir skoj! Ska dit med mamma, lillasyster, mammas kusin och hennes dotter, vilket blir våran syssling! Jag längtar och det har jag gjort hela veckan typ haha. Så nu ska jag alldeles strax kika på nätet, på vad jag ska kika efter imorgon! Många höstplagg som bara vill sätta fingrarna i!
 
Tänkte lägga upp ett litet collage strax, på vad jag ska kolla efter! :))
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0