1 september

Idag blev det lite sen bloggning men jag hoppas att det är okej med er ändå!
 
Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag. Vaknade vid 9 ungefär och då gick jag upp och åt frukost, gjorde iordning mig själv och gick och pillade lite i mitt rum. Sedan har jag legat i soffan och kollat runt på några olika recept till middagen och tillsist lagat lunch till familjen! Detta är vad jag har gjort det senaste, får se vad som händer sen. Känner mig väldigt trött idag så förhoppningsvis blir det lugnt i både eftermiddag/kväll. Ska nog sätta på en film strax och sedan försöka lägga mig och läsa en stund! Tycker om att läsa ibland och samtidigt kan jag koppla av allt.
 
Ska försöka lägga upp en enkel bild på "dagens" så det får ni hålla utkik efter! Men sedan tänkte jag också lägga upp en lista på ungefär "6 saker ni kanske inte visste om mig" vad skulle ni tycka om det? roligt va? jag tycker det är en liten rolig grej att ha här på bloggen, så missa inte det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0