Nöjd med dagen

Godkväll!
 
Sitter just nu i min säng och planerar massa saker. Har haft en bra dag idag även fast jag inte gjort något speciellt. Gick upp tidigt imorse för att skriva på min uppsats.( den där uppsatsen tar kål på mig) sedan var jag iväg på sånglektion i en liten stund. Det gick väldigt bra så det känns skönt. Efter sånglektionen åkte jag hem och fortsatte att skriva tills min mamma kom hämta mig. Vi åkte nämligen till mina kusiner och var där hela kvällen. Så jag kom precis hem typ.
Och nu sitter jag som sagt och försöker planera inför morgondagen. Den kommer bestå av lite skrivande och sedan bowling med familjen! Ska bli roligt att bowla, vet när jag gjorde det sist. I årskurs 3 ? Haha! Jag minns att jag var bra på det då i alla fall, nu får vi se hur det går.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0