Godnatt mina fina

Natti, natti...
 
Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Är som sagt trött så det skulle vara väldigt skönt om jag somnade snart. Brukar annars somna vid elva...inte bra alls. Inte konstigt att jag är trött då.
 
Jaja, men vet inte vad jag ska skriva mer. Förutom att det äntligen är fredag imorgon! Veckorna går så himla fort haha. Först är det måndag och pang så är det fredag och helg! Men det gör inte mig någonting, tycker om när det är fart på grejerna haha.
 
Nej, men nu måste jag släcka lampan och nana kudden! Imorgon är det skola hela dagen och efter skolan ska jag fika med min snälla farfar...mysigt!
 
Vi hörs imorgon eftermiddag.
 
Puss & kram
 
Inspiration...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0