YOU WERE BORN BECAUSE YOU´RE GOING TO BE IMPORTANT TO SOMEBODY SOMEDAY

 
Hej på er!
 
Är så otroligt trött så jag vill bara sova nu! Men jag kände för att göra ett litet blogginlägg innan och höra av mig till er. Idag har jag haft en vanlig fast väldigt bra dag i skolan. Fick tillbaka några prov och inlämningar som gick super bra! Så jag mår jättebra just nu haha. Ahh älskar den lättnaden när man får tillbaka ett prov eller något liknande, och så gick det hur bra som helst. Nästan bättre än man tänkt sig själ ibland...
 
Jag slutade vid 3 tiden och då stack jag och Cecilia till hemköp och köpte med oss lite gott! Sedan gick vi faktiskt tillbaka till skolan igen och satte oss i biblioteket och pluggade! Erkänn bra? eget intiativ var det! Satt där i alla fall ett tag och sedan när jag skulle åka hem var det nästan kolsvart ute... haha, det är jag inte riktigt van vid. Och sedan kom jag äntligen hem till min älskade hem och då tände jag massa mysiga ljus och pluggade yttligare lite.
Så nu är jag trött och känner det är dags att sova! Imorgon planerar jag att åka till skolan lite tidigare och plugga lite innan mina lektioner börjar. Tror det skulle vara en bra idé att göra någon gång då och då när jag känner att det är mycket som skall göras. Torsdag har jag NO-prov och spanska redovisning och fredag historia läxa. Kanske inte låter mycket men det ska ju finnas tid till det det också hehe. Men det löser jag!
 
Nu säger jag godnatt från en trött och sliten Bella! haha. Önskar er en fortsatt bra och mysig kväll.
 
PUSS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor Maria

Jag visste att du skulle klara dina prov
Bra jobbat
Puss Puss

2012-11-07 @ 10:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0