Julkalendern imorgon!

Hej på er!
 
Jag vill börja med att be om ursäkt för sämst uppdatering! Men jag började känna mig dålig i början på veckan och sedan när onsdagen kom så hade jag blivit sjuk. Åkte på en kraftig förkyldning med halsont och allt...Inte alls trevligt. Så jag stannade hemma från skolan i onsdags & torsdags för att vila mig. Har verkligen inte orkat blogga eller sätta mig vid någon dator så jag bestämde mig för att det fick vänta tills jag började känna mig bättre. Och nu är det fredag och jag mår bättre! Men min förkyldning är långt ifrån över ännu så jag måste ta det lugnt känner jag.
 
Men nu är jag i alla fall tillbaka och försöker göra så gott jag kan med allt så ni vet!
 
Imorgon är det 1:a december, kan ni fatta det?! Det kan jag verkligen inte göra. Det är helt sick vad det har gott fort allting! 2012 är snart förbi och det blir början på ett helt nytt år bara alldeles, alldeles snar! Undra hur 2013 kommer bli? Jag hoppas självklart på ett bra år med nya saker som dyker upp, trevliga och varför inte kanske någon romantisk förändring? haha! Inte vet jag...kan hända precis vad som helst ;)
 
Hur som helst så ska jag baka lussekatter med min mamma och syster imorgon! Vi ska också sätta upp adventsljusstakar och mysiga stjärnor i våra fönster. Jag älskar det för det blir så mysigt och vilken julkänsla man  får! Inte nog med det så börjar ju första avsnittet av julkalendern imorgon bitti! Tror inte att jag kommer vakna så tidigt imorgon men i så fall får jag väl se det på kvällen i repris. Men mysigast är ju faktiskt att krypa upp i soffan på morgonen och se det! Eller vad tycker ni? Jag får se hur det blir!
 
Men nu ska jag sova så att jag är hyfsat pigg imorgon då jag ska baka och julpynta & allt!
Puss & godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0