Fixa massa saker

Hejhej!
 
Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen i helgen men jag har inte riktigt orkat sitta vid datorn. Har istället spenderat tid med min kära familj och vänner! Igår gjorde jag inte så mycket, pluggade massa matte på dagen och sedan på kvällen träffade jag Amanda. Idag har jag varit på kalas hos min lilla kusin Edwin som fyller 2 år! Kom hem för en liten stund sedan så har inte hunnit göra så mycket förutom att ha ätit middag. Och nu vet jag inte vad jag ska göra har egentligen massor som jag skulle kunna börja med men känner mig så tankspridd på något sätt som gör att jag ändå inte vet vad jag har för något haha. Tänkte i alla fall börja med att boka in mig på några pass inför veckan. Känner att min träningsvärk gått bort nu typ, så känner mig riktigt taggad på att köra hårt på gymmet igen!
 
Jag hoppas att ni har haft en bra helg och att ni känner er hyfsat redo för en helt ny skolvecka som börjar imorgon!
Själv känner jag mig redo men lite söndagsångest har jag allt!
 
Vi hörs mina fina!
 
Puss & kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0