Favoriterna just nu:

1. Hårspray- Schwarszkopf ( got 2b)
2: Värme-spray (scandinavian formula Sf)
3: Handkräm ( Premier by Dead sea premier)
 
Här är 3 produkter som jag använder mycket och som är mina favoriter just nu!
Hårsprayen har jag använt ett tag och tycker att den funkar jättebra. Sanningen är egentligen att jag inte använder den så ofta. Men när jag ska vara fin eller bara att jag har en avancerad frisyr eller liknade, så använder jag den flitigt! Värmesprayen ni ser på bilden köpte min mamma för bara några dagar sedan. Ville testa något nytt och jag tycker den är jättebra! Jag fönar mitt hår ganska mycket vilket inte är bra egentligen men då är det ju bra att ha något rikigt bra som skyddar ens hår! Sedan älskar jag den just för att den luktar SÅ gott!  Håret luktar så fräscht och det känns som att man precis kommit från frisören haha.
Handkrämen är också en klar favorit och den använder jag regelbundet för att mina händer blir alltid så torra vid den här årstiden. Den är bra på det sättet att man inte behöver ta så mycket och heller inte så ofta för händerna blir lena länge, så det är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0