Designen klar!

Hej igen!
 
Som ni förhoppningsvis ser så är min design klar! Min vän Disa har hjälpt mig och vi har suttit och skypat under tiden. Vet inte hur lång tid detta tog med nästan två timmar skulle vi båda nog säga. Vi har diskuterat om vilka bilder jag skulle ha och hur allt det skulle se ut osv! Finns ju mängder mer saker att välja mellan. Men tillslut så ble det bra och jag känner mig mer än bara nöjd haha! Tack så innerligt mycket för hjälpen bästa Disa, älskar dig!
 
Nu ska jag ta något litet att äta, blev så hungrig helt plötsligt. Och sedan får jag se vad jag ska göra innan det är dags att sova...Kanske tar bilder till morgondagens inlägg!
 
Blir inga mer inlägg kväll i alla fall, så jag säger godnatt till mina underbara läsare och hoppas att ni tycker om den nya designen här på bloggen!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var har du köpt dom byxorna/tightsen som man ser på din fina header? Jättefin design det blev! :)

Svar: Byxorna är köpta i en affär som heter Chelsea!Vad roligt att du tyckte om designen! :)
None None

2012-11-10 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0