Bra dag

Hej på er!

Jag är just nu väldigt trött så ska sova strax! Men först ville jag bara berätta för er kort om hur min dag har varit. Jag är ledsen att texten blir så liten nu men det är för att jag mobilbloggar, vilket jag egentligen hatar att göra! Men nu får det gå ändå för jag orkar inte sätta mig vid datorn...

Min dag har varit helt okej. Har varit lite trött men så är det ibland. Hade kör på eftermiddagen också vilket var skoj! Vi övar för fullt inför uppträdanden som
vi ska ha så småningom och det är många texter & stämmor som ska sitta! Ja, sedan har jag väl inte gjort så mycket annat. När jag kom hem hade det hunnit bli kolsvart verkligen så jag la mig i soffan framför TV och myste bara!

Imorgon har jag sovmorgon vilket är så skönt att ha! Sedan så är det helg redan för mig imorgon, då jag har studiedag på fredag!!!!!!!!!! Så otroligt skönt skall ni veta! Ska sova ut som bara den och sedan håller jag och Cecilia på att planera att vi ska träffas och sånt! Mer info om det kommer, jag lovar!

Men nu ska jag sova. Godnatt!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0