Fantastisk dag!

Hej på er!
 
Här kommer det upp ett litet collage på vad jag har gjort idag!
Jag har umgåtts med min kusin Alice i två dagar och vi har haft det så roligt! får mig alltid ett gott
skratt när jag är med henne, hahaha! men hur som helst så var vi nere vid havet en stund för att sola och bada. Men det blåste lite för mycket så vi sket i o bada och istället bestämde oss för att fotografera varandra vid varma klippor. Vet inte hur många kort det blev men ganska så många! ni får några stycken här och så kanske att jag lägger upp fler ;)
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Amanda Olsson Sernborn

Men jäävlar va tighta ni är dååååå

Svar: Hahaha XD
None None

2012-07-21 @ 23:06:47
URL: http://www.amandaolssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0