Biff & färskpotatis

Hejhej!
Har precis ätit middag och nu sitter jag mätt som jag är och bara tar det lugnt. Har varit med Disa hela dagen och vi ska förhoppningsvis träffas snart igen och fortsätta umgås och sånt mys! Jag var lite lat imorse så orkade inte blogga och sedan var det väll vädret som gjorde mig på lite dåligt humör också men så blir det ibland, man vill ju kunna ligga ute på sin altan och sola och bara ha det gööt! men det sägs ju att värmen kommer man får bara stå ut lite till.
 
Hur som helst lyckades jag ta en outfit bild idag när det väl var uppehåll så det kommer upp en någon gång under kvällen, så håll utkik mina vänner!
 
Detta åt jag till middag idag!  biff, färskpotatis, bruschetta, mango och en klick med bearnaise sås, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0