Pour Que Tu M´Amies Encore - älskar låten!

Hejhej!
 
Nu är jag äntligen tillbaks på bloggen igen! Veckan är över och alla uppgifter är avklarade, CHECK! Det känns så otroligt skönt och jag är så nöjd med allt jag gjort! Igår var det Lucia och då var jag lucia för hela min skola! Modigt va? jag var nervös men det var det värt, ett minne för livet helt enkelt. Vi sjöng massa fina julsånger med stämmor så det var riktigt vackert. orkar inte berätta allt i detalj vad jag har gjort de senaste dagarna då jag inte bloggat men jag kan väl säga att jag suttit och skrivit på mitt tal i svenskan hela veckan typ. Ville att det skulle bli bra så jag la ner mycket tid på det! hade presentationen idag och det gick jääääättebra! Fick bara massa positiv feedback tillbaka av min lärare så det känns mycket bra nu efteråt när jag tänker på det! Ja, det är väl det jag har gjort samt fixat med lite andra småsaker.
 
Nu är det äntligen helg och det känns så jävla gött ska ni veta! Har längtat så mycket att jag inte finner några ord. Ska för mesta dels bara ta det lugnt i helgen och träffa en kompis! Inte alls mycket planerat och det känns as bra.
Imorgon ska ni få massa bloggning det lovar jag! Cecilia kommer hit imorgon och då kommer vi säkert gå ut och fota massa! Så det lär jag lägga upp här på bloggen. Men mer om det imorgon för nu ska jag sticka hem till Amanda en stund och ha lite tjejsnack, mys! Vi hörs imorgon mina fina <333
 
PUSS & KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0