Ny header!

Hej igen! <3
 
Som ni säkert märkt så har jag fått en ny header! Min vän Disa hjälpte mig förut att fixa och det gick riktig fort! Kände för en liten förändring då jag haft den gamla ett tag nu. Men jag älskade verkligen den gamla och det vet jag att ni också gjorde. Men jag hoppas att ni tycker denna är okej i alla fall. Jag tycker själv att den är super vacker med havet i bakgrunden osv. Men också att den är lite enkel och stilren. Kommentera gärna om vad ni tycker det är bara roligt om man får en liten kommentar... <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin header bella!<3 <3

Svar: Tack! ;))
None None

2012-12-31 @ 01:10:31
Postat av: Anonym

nice! :)

Svar: Tack! :)
None None

2012-12-31 @ 12:06:08
Postat av: Wilma Hylen

Jättefin header Bella! <3

Svar: Tack syster! <3 :)
None None

2012-12-31 @ 12:49:39
URL: http://wilmahylens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0