Lyckad julafton!

Godkväll!
 
Släkten är fortfarande här och vi sitter just nu proppmätta efter all mat och bara umgås med varandra! Vi har ätit supergod julmat, julgodis och massa god fika. kan säga att jag känner mig bra mätt nu så nu räcker det med mat på ett tag typ haha. Nej, men man blir ju så fruktansvärt mätt så det känns som att man inte får plats med något mer i magen. Sedan så blir det så mycket mat över så hela kylskåpet är fortfarande fullt. Det blir att äta julmat resten av veckan med andra ord men jag klagar inte, älskar julmat! Det är bara gott.
 
Jag ville bara höra av mig med ett kort inlägg och berätta hur min julafton har varit! Jag är jättenöjd med allt och allt har varit så lyckat och bra. Det har varit den mysigaste julafton någonsin! Jag fick massa fina saker som jag visar en annan dag. Nu ska jag fortsätta att umgås med min familj & släkt! Puss & kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0