Juldagen

Hej på er!
 
ledsen att det inte har blivit någon bloggning idag men jag har haft fullt upp med att packa. Åker ju till Danmark imorgon med min vän och hennes familj. Det var mycket som skulle packas, så jag hade verkligen ingen tid över till att sätta mig vid datorn. Men jag tror ni förstår! Hur som helst så har jag i stort sätt packat ner det viktigaste nu. Så det känns bra! Båten till danmark går hyfsat tidigt imorgon så jag bör lägga mig i tid ikväll om jag ska orka upp imorgon bitti. Kommer duscha och allt sådant ikväll så att jag slipper det imorgon!
 
Just nu gör jag inget speciellt, lyssnar på go musik och väntar på några gäster som ska komma hit alldeles strax! Det är min farbror och hans flickvän som ska äta middag med oss, så det blir nog trevligt. Vet inte riktigt hur det blir med bloggningen. Men det blir nog tyvärr inget mer inlägg idag, då jag har massa saker att fixa med. Men jag ska försöka höra av mig när vi är framme imorgon, vilket är runt lunch tid skulle jag tro! Min kompis Disa har med sig sin dator tror jag så om hon är snäll så får jag säkert låna den haha.
 
Vi hörs, ha det bra sålänge!
 
Puss & kram
 
Haha glöm! Ska till Danmark :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0