Jag bara älskar den här dagen!

Hejhej!
 
Jag vet inte vad jag ska skriva för jag är så glad haha. Det är dagen innan julafton och allt är så bra. Det är hur mysigt som helst i mitt hus och det snöar ute så det bli ännu mysigare. Jag har gett julklappar till mina underbara vänner och de blev jättenöjda! Och jag fick hur fina julkappar som helst av de så jag är självklart också jättenöjd. Men nu vet jag inte vad jag ska göra för jag är så otroligt spänd på dagen imorgon! Ska få umgås med min kära släkt, äta supergod julmat, öppna julklappar, ge julklappar, sjunga julsånger och kolla på kalle anka såklart haha! Sedan så ska jag få ha på mig min fina klänning som jag köpte igår plus ett jättefint halsband som jag fick av min vän idag. Jag tror att det kommer att bli den bästa julafton någonsin! Oj, vilka höga förväntningar du har Bella... Vi får se hur det blir men jag tror att det kommer bli en lyckad dag i alla fall. Vi ska ju fira julafton hemma iår och det var väldigt längesedan vi gjorde det. Vi brukar annars vara hos mormor & morfar eller hos någon av mina morbröder! Så blir det inte iår men jag tycker mycket om att vara hemma så jag inget emot det.
 
Nu är allt i stort sätt klart inför imorgon så det är väl bara att vänta då. Det är uppsittar kväll i kväll så jag ska nog hjälpa mamma i köket. Skinkan är inne i ugnen nu och gottar till sig så att den är mumsig ikväll då vi ska provsmaka den. Hörde att mamma köpt bingolotter så hela familjen kommer antagligen sitta vid tv:n och hoppas på att någon av hos vinner haha! Vi får se hur det går med det där...
 
Men nu tänkte jag att jag skulle lägga mig och kolla på någon av "Ensam hemma" filmerna. Tycker de är så bra och man kommer framför allt i mysig julstämning! Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag, vi hörs med ett inlägg senare!
 
Puss & kram
 
P.S
Imorgon får ni "dagens julaftons outfit" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0