Helgen är över men snart är det jullov!

Hejhej!
 
Cecilia sov som sagt över hos mig natten till idag så jag har umgåtts med henne hela dagen idag! Hon åkte inte hem förens sent på eftermiddagen så vi hann göra mycket och det är alltid lika trevligt att vara med henne, En äkta vän är vad hon är!
 
Igår kväll hade vi lördagsmys med middag och sedan film lite senare på kvällen/natten. Vi såg The notebook för första gången! Ingen av oss hade sett men ville så hemskt gärna se den. Och helt ärligt är det nog den bästa filmen jag sett någonsin. Det var en riktig romantisk film, precis vad jag älskar! Men samtidigt var den väldigt sorglig. Det var ett speciellt parti i filmen som jag var på gränsen för att fälla några tårar. Blev så berörd och det är inte alla filmer som lyckas få mig till att bli det haha. Nej, men otroligt fin var den. Filmen är inspelad år 2004 så den är ju ganska gammal. Kan tänka mig att många av er redan sett den och det borde jag också ha gjort för längesedan. Hur kan jag ha missat något så här bra??
 
Sedan gjorde vi inte så mycket mer igårkväll. Tycker att kvällen gick så otroligt fort så jag hann knappt tänka. Men vi pratade mycket och sedan var den nog mest flum haha! Vi båda blir flummiga sent på kvällen. Vi har något gemensamt med andra ord.
 
Efter att hon åkte i eftermiddags så har jag inte gjort något speciellt alls. Har skrivit lite på min insändare som ska in på tisdag men det var inte alls mycket. Kom på ett ämne och skrev lite på inledningen, mer ville jag inte göra så får fortsätta med den imorgon och få den klar. Kollade även på The notebook igen haha! Får inte nog av den filmen. Så det är nog allt jag har gjort idag! En väldigt lugn och mysig söndag har det varit. Imorgon är det måndag igen men jag har ingen ångest för det. Slutar på onsdag redan och då får jag äntligen jullov! Åh, vad jag ska njuta :)
 
Men nu rusar tiden så snabbt att det är dags att sova! Får se hur det blir med bloggning imorgon. Kan bli lite tajt med tiden...då jag kommer behöva fixa massa saker! Men vi hörs på något sätt hoppas jag :)
 
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0