Hej från Danmark!

Hej på er!
 
Nu har vi äntligen kommit fram till Danmark! Båtresan hit gick hyfsat bra tycker jag faktiskt. Jag brukar oftast bli illa mående och inte må bra alls. Men den här gången gick det oväntat bra så det var skönt! tog en tablett innan jag gick ombord och jag kände att det hjälpte när det ibland gungade lite smått. Så det var mycket bra!
 
Sedan vi kom hit har vi inte gjort så mycket, vi har packat upp, ätit och bara tagit det lugnt. Vi alla är trötta efter båtresan så vi har bestämt oss för att bara ta det lugnt idag och mysa i stugan. Det är jättemysigt här tycker jag! Vi bor i en fin stuga alldeles vid havet så när vi är utanför stugan, hör man vågorna jättetydligt. Jag och Disa var nere vid stranden för en stund sedan och det var verkligen vackert! Kändes lite som om jag befann mig på Long beach i Thailand haha. Samma känsla fast mycket kallare förstås. Åh nu längtar jag bara för det!
 
Hur som helst så sitter jag och Disa i vårt rum just nu och lyssnar på musik, bloggar och käkar godis! Ikväll ska vi kolla på film, äta tacos och kanske gå bort och kolla vart spat ligger! Vi ska nämligen gå på spa varje dag här så det kommer bli fett mysigt! Sedan ska vi pyssla och ja, umgås med varandra helt enkelt. Ser framemot att vara här i nästan en vecka med min fina! Kommer blir jättebra tror jag :)
 
Men nu ska jag fortsätta att umgås med Disa, vi hörs när vi hörs! Puss & kram
 
Här kommer några fina bilder från idag, enjoy!
 
Jag & Disa <3
 
Jag på stranden! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0