Haft en lyckad lördag

Godkväll!
 
Sitter och tar ett glas julmust med mig själv och njuter av det lilla av lördagen som är kvar. Har fått gjort mycket idag så jag känner mig nöjd. Hade väl inte skadat om jag pluggat mer. Men dels har jag valt att lägga min lediga tid på andra saker och dels så har jag inte mått så bra idag tyvärr. Har varit trött och kännt illamående som liksom kommit och gått om man säger så, haha? Typ "nu mår jag illa, nu vill jag spy" Sedan har det gått över och så bah "nej, jag behövde inte spy. Och sedan har det gått runt så ungefär. Väldigt frustrerande och jobbigt med andra ord!
Men jag har haft en hyfsat bra dag ändå! Låg i soffan i någon timma och kollade på en jättebra film.
Den var rolig och också romantisk. Skulle kunna se den om och om igen!
 
Nu har jag precis målat mina naglar i en fin färg så nu känns de fräscha! Ska faktiskt borsta tänderna nu och sedan lägga mig! Vill inte lägga mig försent för då är jag trött hela dagen imorgon och måndag...
Imorgon måste jag vara pigg. För att jag ska plugga och sedan på eftermiddagen ska jag hem till bästa mormor & morfar på adventsmiddag! Älskar mormors mat! Bästa som finns att äta där tycker jag. Är så mysigt och framför allt får jag sådan julkänsla. Det är en tradition vi har att åka till mormor & morfar just på första advent så det skulle kännas jättekonstigt för mig och min familj om det inte skulle vara så längre!
 
Vi hörs
 
Puss & kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0