28 december- i Danmark

Hej på er!
 
Igår hade jag en jättemysig dag med Disa och hennes familj! Vi pysslade, gjorde egna body scrub och läppglans. Vi badade också i några timmar på ett badpalats eller vad man ska kalla det! Det var jätteroligt. Jag kände mig nästan som ett barn igen som fick plaska i poolen och åka rutschkana hur mycket jag ville haha. Det var skojigt. Sedan på kvällen hade vi bokat in spa så det var vi på! Och jag måste säga att det är bland det mysigaste och skönaste jag gjort på länge! Det var såå fint där inne. Mysig belysning överrallt och det fanns sex pooler med olika temperaturer i. 34 grader, 36 grader, 38, 28 och till sist 8 grader bara. Jag trivdes helt klart bäst i de tre första poolerna haha. Sedan blev det nog lite för kallt för min smak men det var roligt att testa i alla fall. Samtidigt som vi gick runt där inne gick vi ibland bort till ett bord och plockade åt oss massa färsk frukt som vindruvor, annans och melon! Såå gott och fräscht. Nu har ni fått reda på gårdagen eftersom det inte blev någon bloggning igår! 
 
Idag är det en ny dag med nya aktiviteter! Vi har inget som är bokat nu på förmiddagen så vi ska bara ta det lugnt och göra lite vad vill. Jag och Disa funderar på att sticka ner till stranden och fota lite i det fina vädret som vi har här nu! Imorgon ska det regna så vill passa på :) Men nu ska jag klä på mig mina vänner så jag måste avsluta här. Men  vi hörs snart igen!
 
Puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0