1:a december

Hejhej!
 
Kollade ni på första avsnittet av julkalendern imorse? Det gjorde faktiskt jag! Trodde inte alls att jag skulle vakna så tidigt men det gjorde jag. Hörde mamma & syster i trappan så jag tror de väckte mig på sätt och vis. Det lilla man har sätt av julkalendern så tycker jag att den verkar vara riktigt bra! Så jag ser framemot att fortsätta kolla ända fram till jul! Spännande. Känner mig som ett litet barn som fortfarande kollar på julkalendern men man kan aldrig bli för gammal! Det hör till julen tycker jag och man får julkänsla.
 
Idag har jag inga speciella planer. Ska hålla mig hemma och fixa massa inför första advent! Hela förmiddagen har jag hjälpt mamma med att sätta upp allt fint! Fast har inte satt upp något i mitt rum ännu för jag funderar på att köpa ett par nya stjärnor! Får se hur det blir. Sedan har vi städat massor så att det ska vara fint och fräscht om man säger så haha. Det ända som jag tycker fattas nu i huset är att få känna doften av nybakade lussekatter! Åh så otroligt gott det är! Vi har alla ingredienser hemma och vi har planerat att baka idag men det är inte säkert att vi hinner med det då vi fixar med andra saker. Men blir det inte idag så blir det imorgon!
 
Skulle behöva plugga idag också men jag mår inte så bra ännu, är fortfarande väldigt förkyld och behöver vila. Så jobbigt för jag har prov på måndag...Aja, får se hur det blir med den fronten. Kanske att det blir lite senare i eftermiddag, inte nu på dagen i alla fall.
 
Men nu ska jag fortsätta att lyssna på julmusik & njuta av allt mysigt! Vi hörs senare då det kommer upp bilder på resultatet i mitt rum!
 
Puss
 
Så mysigt med jul på liseberg!
Vet inte när jag var där sist när det var vinter. Men i år måste jag dit för att få massor av julkänsla! Mamma & pappa vill också så det blir förhoppningsvis av iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0