15:e december

Hej på er!
 
Har städat mitt rum hela förmiddagen så nu är jag helt slut! Har precis tagit en varm och skön dusch och nu håller jag på att förbereda mig för den här underbara dagen! Tänkte att jag skulle försöka ge mig ut i snövädret snart och ta några "dagens" Det var längesedan nu och jag tror att ni skulle uppskatta om jag gjorde det! Behöver ha lite snöbilder på bloggen. Sedan så kanske jag lägger upp några bilder på mitt rum nu när jag har pyntat med lite gulliga tomtar. Allt det här får jag fixa med på dagen för sedan i eftermiddag/ kväll kommer Cecilia till mig! Hon ska sova här så vi ska ha myskväll med film och sånt! Vi har bestämt båda två för att ha en pluggfri helg, då det var väldigt lääänge sedan nu! Så det kommer att kännas så skönt ;)
 
Men nu ska jag föna håret och sedan ge mig ut för att hitta ett bra ställe att fota på!
Håll utkik
 
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0