Slutet på veckan

Halloj!Sedan jag kom hem från skolan har jag bara tagit det lugnt i soffan, kollat bloggar, planerat lite skojiga blogginlägg och även ätit middag med la familia. Är klar med alla läxor för denna vecka, underbart! Var så skönt att bara komma hem förut och inte behöva sätta sig och plugga på direkten. Inte speciellt roligt, ja ni vet ju hur det är..Annars då? Kan verkligen inte fatta att det redan är fredag imorgon (!!) Var liksom helg för bara några få dagar sedan. Men hur härligt som helst med ledighet då min vecka har varit bra men stressig och viktiga saker som behövt göras osv. Nu kan jag äntligen koppla av lite grann! Nu ska jag ta mig en liten powernap innan träning. Kör samma långa runda som i tisdags, 8 km! Så himla skönt. Önskar er en riktigt fin kväll, kramis <3
Weheartit
Så vackra rosor! Imorgon slutar jag tidigt och då ska jag köpa snittblommor och binda en vacker bukett och ställa i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0