Saker jag gillar & älskar..

1. Jag tycker mycket om sallader! Speciellt den klassiska caesarsalladen. 2. Stickade tröjor!
3. Smoothies är en stor favorit hos mig! Dock så dricker jag det mer på sommaren än vad jag gör vid den här årstiden som är nu. Tycker det är mycket godare på sommaren då jag kan köpa massor av färska frukter som jordgubbar, hallon osv. Nu får jag köpa det fryspaketerat, vilket inte är lika roligt hehe. 4. Jag gillar nagellack väldigt mycket och använder mig nästan bara av märket Essie. Kanske ett lite dyrare lack än andra men helt klart det bästa!
5. Åh jag tycker verkligen om hårprodukter! Gillar att testa på nya dofter och märken på mitt hår. Håroljor, schampo och balsam osv. 6. Träna är något som jag inte skulle kunna vara utan. Gillar och mår oerhört bra av att röra på mig! Allt från att promenera med vänner/familj/själv i skogen eller andra ställen. Så härligt!
7. Oj oj vad jag ÄLSKAR inredning! Kan typ inte sätta ord på hur roligt jag tycker det är enligt mig, haha. Allt ifrån prydnadskuddar, överkast, filtar & plädar, ljuslyktor, ljusstakar, gardiner, blommor. You name it!8. Hösten är min favorit månad efter sommaren. Den är så mysig på alla sätt och vis! Finns så mycket med den årstiden. Vädret, naturens vackra färger, mysiga promenader, modet, massa varm choklad, te och chailatte drickande!
9. Jag älskar att sova! Att bädda ner sig i sängen med tjockt täcke och massa kuddar runt omkring är dröm! Somna och sova som en prinsessa. 10. Resa är något som jag älskar. Att få se världens alla hörn och kanter är inte fel alls. Jag reser inte speciellt ofta men jag har varit på en hel del vackra och paradis liknande platser i världen. Har en dröm att få upptäcka och se ännu mer någon dag!
11. Hemmakvällar med vännerna är något som är så mysigt! Att bara planera in en helg då man träffas och kanske lagar en god middag tillsammans, eller bara köper massa gott och sätter på någon film. Det är oslagbart! 12. Kläder och mode älskar jag! Roligaste årstiden att klä sig är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0