Love Sunday's


Många håller nog inte med mig om detta men jag tycker verkligen om söndagar. Tycker det är en skön och mysig dag faktiskt! Speciellt nu vid den här fina årstiden som vi har nu när naturen ändrar sin färg till gul, röd & orange. Så vackert och mysigt!
 Istället för att ha söndagsångest över att en ny vecka med skoldagar börjar dagen efter så kan man bara ta det lugnt & ladda upp för veckan i lugn och ro. Jag brukar använda söndagar till att plocka iordning i mitt rum, ta en promenad, fixa med mig själv som att måla naglarna, göra en hårinpackning osv. Eller sätta mig med kalendern och boka in mysiga fikastunder med vänner. Kolla på serier, laga en lite lyxigare lunch till mig själv/familjen. Ja, det finns allt möjligt man kan göra! Men bort med söndagsångesten om ni har det. Ta i stället vara på dagen och gör den så bra som möjligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0