Frukost- min favorit måltid!

Gud vad jag verkligen avgudar frukost, så himla gott och dessutom viktig start på dagen! Jag äter alltid frukost då det för det första är min favorit måltid på hela dagen och för det andra så skulle jag svimma av hunger om jag skulle skippa det varje morgon. Mina frukostar ser olika ut på vardagar och helger. När jag ska till skolan brukar det bli något snabbt och enkelt då jag inte har all tid i världen att ställa mig och göra världens frukost, även om jag skulle vilja. Men när det är helg brukar jag lyxa till det lite extra med färska bär, en stor kopp te och kanske ett kokt ägg till. Mums! Vare sig det är vardag eller helg och jag kanske vaknar på dåligt humör så behöver jag bara tänka på hur god frukost jag ska äta så blir jag glad igen, haha. Vad brukar du äta till frukost? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0