Mondayyy

Hej kära du

Kom precis hem från skolan och har tagit mig något att äta. Är alltid hungrig efter skolan så ett litet mellanmål är aldrig fel för mig. Har ni haft en bra måndag? Själv har jag haft en bra dag faktiskt, måndagar brukar kännas långa tycker jag men denna gick ovanligt fort. 
Veckan består utav mycket skolarbete. Trodde att det skulle vara liite lugnare men det blir mycket ändå. Inte fullt så jobbig som förra veckan tror jag inte  men det finns att göra kan jag säga haha.

Det gäller att ligga i fas med allt som skall göras hela tiden.. Och det kan vara svårt ibland. Vad ska man säga? "Sorry men livet kom emellan". Man kan inte göra ALLT perfekt för man är inte perfekt. Gör man sitt bästa hela tiden så lovar jag att det är tillräckligt. Du räcker till <3

Nu ska jag fixa iordning mig innan jag åker iväg till sjukhuset med familjen och hälsar på min lilla nyfödda kusin Madeleine. Första kusinen på pappas sida, jippi! Äntligen!

Kram
/ I
Åh vad jag älskar när löven börjar falla från träden, såå mysigt <33 älskar hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0