Godmorgon


Hoppas ni har sovit gott! Jag har sovit som en prinsessa inatt, fått en skön sömn hela natten med andra ord. Brukar alltid sova extra bra när jag tränat dagen innan. Som igårkväll när jag ute på en lång löprunda! Så härligt. Jag har satt upp mål med min träning nu som jag ska klara och det känns riktigt bra. Jag är så peppad på att springa några dagar i veckan nu och förbättra min kondition, tid och allt! Hösten närmar sig och det är min favorit årstid när det kommer till att träna ute. jag älskar att hoppa i joggingskorna och ge mig ut i den lagom kalla och friska luften. Min höst ska alltså bestå av mycket träning och god, hälsosam vardagskost!

Nu ska jag göra mig en stor frukost och se ett avsnitt av GG. 
Önskar er en härlig dag finisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0