En helt okej onsdag

Åh vad det var skönt att få komma hem idag, eller det är det varje dag efter en heldag i skolan haha. Men idag kändes det extra härligt när jag kom innanför dörren och slängde av mig väskan. HEM LJUVA HEM! Den känslan är fantastisk.
Började 08.00 idag vilket är sjukt segt. Tycker verkligen inte om när väckarklockan ringer kl 06.00 och man ska upp för att hinna göra sig iordning innan bussen går vid 07.30.. Det är alldeles för tidigt enligt mig att ta bussen vid den tiden på morgonen.. 
Nej, jag kommer helt enkelt inte igång ordentligt och när jag sedan slutar för dagen är jag svintrött :/ ogillar verkligen! Men, men finns inget att göra åt den saken. Har det ju inte så varje dag iaf, väldigt tur om ni frågar mig.

Annars då? Hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har varit helt okej, underbart väder idag! Träffade Disa på lunchrasten och tog en fika på Condeco i solen, så mysigt! Älskar att fika <3
Sedan slutade jag ganska tidigt och mötte upp Amanda för att sedan åka hem tillsammans. Påvägen hem svängde vi förbi ICA och köpte lite gott mellis! Bra avslut på denna onsdag <3

Nu ska jag alldeles strax äta middag och sedan blir det lugnt ikväll, kanske en promenix i skogen med mamma om jag inte är för trött.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0