23:e augusti

Heej på er!
Vaknade sent denna lördag och tror det är omställningen nu när skolan och vardagen kört igång igen. Men jag fick en skön sovmorgon vilket var väldigt behövligt. Har precis ätit en sen frukost och kikat på lite höstkollektioner på nätet. Aaaah vad mycket snyggt det finns, blir lite smått galen haha.

Hur som helst så är det lördag och jag har en hel del att ta itu med idag. Mitt rum behöver städas rejält och ska även bädda rent. Jag ska även ta mig en dusch och testa ett nytt silverschampo som jag köpte för ett bra tag sedan men inte testat ännu (mitt hår börjar tappa sin färg..) min hud behöver fräschas till och även naglarna behöver fixas. Haha aa det kommer ta ett tag det här. Men det får bli en sådan fixa-med-mig-själv dag idag, inte fel det heller.

Puss & kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0