Söndag

Hej friendos! Har haft en riktigt mysig dag! Har suttit och skrivit på min samhällskunskap uppgift men var också nere med min kära farfar i båthamnen och hjälpte honom litegrann. Har varit helt okej väder idag, inte mycket sol men inte så kallt i alla fall. Innan vi åkte hem, köpte vi glass och gick en promenad vid havet! Alltid lika mysigt att träffa farfar, bäst i världen är han! Love you <3 Nu vet ni vad jag har haft för mig idag, resten av kvällen blir det att mysa i soffan, äta kvällsmat och sedan ska jag sova hyfsat tidigt. (lycka till med det Bella) Lättare sagt än gjort haha. Alltid så mycket annat som man gör istället! Hoppas ni haft en fin helg och att ni får en bra start på veckan imorgon! Vi hörs puss & godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0