Gbg varvet

Godmorgon på er! Lite dåligt med uppdatering men det är så otroligt fint väder nu så jag glömmer bort bloggen. Idag är det lördag och jag har massa planer för dagen, så roligt! Nu på förmiddagen ska jag plugga matte inför nationella och sedan ska jag och familjen åka in och kolla på Göteborgs varvet! Det är typ som en tradition vi har att åka in och kolla på varje år. Vi känner oftast folk som ska springa också så det är roligt. Min morbror ska springa för första gången så vi ska heja på honom. Och sedan lite senare på eftermiddagen ska vi iväg på 50-årskalas. Kommer bli en toppen dag i detta vädret! Jag är så glad också för att jag ska få inviga min svala, nya och underbara ballerinor som jag köpte i stan igår! Jättenöjd verkligen. Klarar inte av att gå i mina converse när det är såhär varmt! Nu ska jag resa mig från sängen, hoppas ni får en jättefin lördag! Det kommer inte vara någon mer bloggning idag tyvärr, hinner inte det. Men vi hörs <3 puss & kram
Så vackert det var ute på havet igår! Vi tog båten ut för första gången iår, åt massa gott på en ö! Bästa tiden på hela året är det nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0