15:e maj

Hej på er Hoppas ni mår bra! Själv mår jag toppen. Det är mitten på veckan nu, inte långt till fredag! så himla skönt Har inte haft några läxor alls denna veckan, bara nationella! Så det är chill. Just nu gör jag inget speciellt, väntar på att min familj ska komma hem så jag kan få maaat, är så otroligt hungrig! Men det är inte så konstigt när anledningen är att jag bara ätit en banan typ haha! Nej, usch jag måste bli bättre på att sköta lunchen. Äter oftast men ibland blir det en frukt bara.. jaja, snart får jag mat. Ska inte klaga. Nu tänkte jag sätta mig med lite plugg innan jag ska äta, ska förhoppningsvis hinna träffa Disa innan denna dagen är slut också, Puss & hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0