Torsdagsmys

Hejhej! Myser i soffan, kollar på tv och umgås med syrran. Var på ett yoga pass på gymmet förut så jag är helt slö och trött i kroppen nu! Det är jobbigare än vad man tror. Därför blir det lugnt resten av kvällen, hade väl tänkt plugga men det blev inget med det nej haha. Konstigt...(not) Imorgon har jag ingen skola, nu blev ni lite avis va? Vi fick i uppgift att jobba hemifrån istället, så skönt! Har gått på helg nu då kan man säga hehe. Nu ska jag fortsätta kolla på tv, planera hur jag ska lägga upp allt imorgon + läsa lite bloggar som jag följer! Mys. Måste bara säga att jag blivit kär i ett par sneakers som jag så himmelskt gärna vill ha, omg! Därför ska jag dregla över de nu haha. De är lite udda och kanske inte helt min stil men jag tycker så mycket om pastellfärgerna och dessutom äger jag inga sneakers. Här kommer en bild! PUSS
<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: test

test

2013-03-22 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0