Onsdagskväll

Hej på er! Åt precis lax och potatis till middag, herregud vad gott det är! Yummi. Åt glass till efterätt också så nu är jag mätt och belåten! Nu efter maten har jag inte gjort något speciellt, ska snart sätta mig med spanska läxan tänkte jag! Vill gärna hinna göra klart den innan alla program börjar på TV. Kommer bli en lugn kväll vilket är skönt! Gick upp riktigt tidigt imorse så jag ska lägga mig hyfsat i tid. Annars då? har ni haft en bra onsdag? Skönt att det är torsdag imorgon tycker jag! Snart helg, wohoo. Åh vad jag längtar till helgen nu när jag tänker efter. Jag och mammi planerar nämligen att kanske åka till IKEA en sväng. Jag har samlat på mig massa inspiration till mitt rum så jag vet precis hur jag vill ha det nu! Det ska bli så roligt. Äntligen säger jag bara. Kommer säkert upp något collage här någon gång där jag visar sakerna osv. Nee, men nu måste jag börja med läxan! Ha en mysig kväll, Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0