Bästa dagen på hela veckan

Hej på er! Skönt med helg! Sitter och äter mellanmål samtidigt som jag lyssnar på radion! Ska alldeles strax hoppa i träningskläderna och gå ut på en promenad med Amanda. Skulle först åkt till gymmet men vi tyckte båda att det är alldeles för fint väder för det så vi tränar ute istället! Åh vad jag älskar detta väder, det känns verkligen som att våren inte är långt borta nu! Kunde ha på mig strumpbyxor, klänning och lite tunnare jacka idag utan att frysa ihjäl haha. Riktigt härligt! Så snart ska jag få gå ut igen och njuta av solen. Man får passa på, vet ju inte när det blir dåligt väder igen... Ska försöka tvinga min syster till att ta några "dagens" på mig också. Just nu verkar det som att hon inte vill hjälpa mig med det så vi får se hur det blir helt enkelt! Vi hörs senare vänner! Njut ute i solen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0