Avskyr människor som förväntar sig så mycket av en men man får aldrig något tillbaks...

Godkväll! Ledsen för att jag inte bloggat men har inte orkat och dessutom har jag inte haft någon tid, förlåt! Men nu är jag tillbaka igen och stannar haha. Började tidigt idag och var inte hemma förren sent så jag var tvungen att äta och köra igång med läxan direkt för att hinna osv. Jaja, ni förstår! Tycker verkligen inte om mina tisdagar i skolan. De är så fruktansvärt långa och med otroligt långa lektioner! Precis på gränsen att man klarar av dagen... MEN vad glad jag är att den är över för denna vecka i alla fall. Imorgon är det onsdag och det är en "rolig" dag i skolan så det ser jag framemot. Sista lektionen är kör också och det är skoj, få sjunga av sig lite och bara släppa pluggtankarna för en stund haha. Efter skolan imorgon funderar jag på att testa ett par jeans som jag så himmelskt gärna vill ha! Dösnygga är dom! Nu får vi bara hålla tummarna på att dom sitter lika snyggt på min kropp. Sedan är planerna att åka och hälsa på bästa mormor & morfar <3 mys. Låter som en toppen dag enligt mig i alla fall :) Nu ska jag snabbt, snabbt kolla igenom engelska gloserna och sedan nana kudden! Är jättetrött verkligen.. Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt & sovgott, vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: Disa Thorsson

Dom kommer säkert sitta skit snyggt på dina snygga ben! <3

Svar: Åh tack hjärtat! Blir så glad när du säger så! Älskar dig <3
None None

2013-03-12 @ 22:32:38
URL: http://disathorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0