Gårdagens klädsel

Klänning: Twist & Tango Såhär såg jag ut igår då jag firade världens bästa mormor som fyllt år! Dagen var väldigt lyckad. Vi åt först lunch i Fiskebäckkil på ett mysigt ställe som låg precis vid havet. Sedan på kvällen var det grillfest hos mammas kusin med alla andra som var med! Åh så mycket god mat det var, stora somriga sallader med alla möjliga goda färska frukter i. SMASKENS! haha. Min mormor visste inte om detta så det var en stor överraskning för henne, och hon blev jätteglad! Så roligt att göra andra människor glada tycker jag, det värmer i hjärtat <3 Det var du värd mormor, älskar dig.

Kommentarer
Postat av: •Ellies || Ellen•

Superfint! :D

2013-08-03 @ 07:52:22
URL: http://fames.se/ellies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0